Erisõidukid
RIKKALIKE VÕIMALUSTEGA
Avar ja mugava ligipääsuga kaubaruum on suurepärane lahendus igat liigi kauba transportimiseks. Kolmest küljest ligipääsetav kaubaruum pakub maksimaalset juurdepääsu veosele ja hõlbustab laadimisprotsessi.
KOLM VÕIMAST MOOTORIT
2.0 TDI VW EA189
VW EA189 diiselmootor on välja töötatud Saksamaal spetsiaalselt GAZ tehasega koostöös. Mootori võimsus – 134 hj.
2.8 TDI Cummins
Cummins diiselmootor on tänapäevaselt moderne diiselmootor, kus on kasutatud uusimaid tehnilisi lahendusi. Mootori võimsus – 149.6 hj.
CNG/LPG mootor Evotech
Evotech bensiinimootor koos CNG/LPG paketiga säästab rahakotti. Täidab EURO 4 standardit.
PANE ENNAST JUHI KOHALE
Igasuguse kehaehituse ja pikkusega juhid tunnevad end GAZelle Nexti rooli taga mugavalt tänu reguleeritavale ja võimendiga roolisambale.
Uus hüdraulilise abiga ZF-i hammasratta- ja hammasratta juhtimissüsteem parandab sõiduki juhitavust ja stabiilsust ebaühtlase pinnaga teedel.
TURVALISUS ENNEKÕIKE
TAKATA firma uue disainiga mugavad turvavööd võimaldavad juhil ja reisijatel end turvaliselt kinnitada ka kõige paksemate talveriietega.
Turvavarustuse puhul on järgmiseks väga oluline uus Boschi 9nda generatsiooni ABS süsteem. Tuleviku perspektiivis on võimalik GAZelle Next varustada ESP-süsteemiga.
MOOTORIVALIK
2.0 TDI VW EA189
500 000 KM
MOOTORI
RESURSS
VW EA189 on Saksa suurima autotehase toodetud mootor. Mootori võimsus – 100 kW.
100 kW
MOOTORI
VÕIMSUS
9,5L / 100 KM
KESKMINE
KÜTUSEKULU
Diiselmootor Cummins
2.8 TDI Cummins
135 kW
Euro 6
Bensiinimootor Evotech
2.5 Evotech
79 kW
Euro 4
CNG/LPG mootor Evotech
2.5 Evotech
110 kW
Euro 4
MAHUKAS KAUBARUUM
Ilmastikukindlast tent-materjalist furgoon võimaldab suurendada kaubaruumi mahutavust kuni 12 m³. Alusšassii optimaalne konstruktsioon võimaldab paigaldada erinevat tüüpi erilahenduslike konstruktsiooneja seadmeid, vastavalt kliendi individuaalsetele nõudmistele.
RUUMIKAS
Ruumikas ja lihtsasti kasutatavad veokasti luugid teeb GAZelle Next NN madelauto suurepäraseks töövahenduks igat liiki veoste transportimiseks. Standardpikkuses madelkastile mahub 5 euroalust, samas kui pikendatud versiooniga madelkasti mahub 6 euroalust.
KASTI PÕHI ON SILE
Madelkasti kerged alumiiniumist küljeluugid on avatavad kolmest küljest, mis tagab maksimaalse juurdepääsu lastile ja hõlbustab laadimisprotsessi. Madelkasti põhi on tugevast, libisemisvastasest veekindlast vineerist ning on ehitatud tugevale terasest raamistikule.
MOOTOR
Mootorivalikus nii Sakslaste 2.0 TDI VW mootor kui ka Ameeriklaste 2.8 TDI Cummins mootor on läbinud kõikvõimalikud katsetused, et tagada mootori pikim eluiga. Testmootorid on läbinud juba 1 000 000 km.
UUS ESIVEDRUSTUS
Uues vedrustuses kasutatakse moodulskeemi, mis ühendab endas alamraami, vedrustuse juhiku, roolimehhanismi ja põikstabilisaatori. Kasutatakse üle maailmselt tuntud spetsialiseerunud tootjate kvaliteetseid komponente. Next NN sõltumatu kahe hoovaga esivedrustus tagab sõidumugavuse, stabiilsuse ja sõidutäpsuse. Selle töökindlus on sama hea kui lehtvedrustuse töökindlus.
UUS TAGAVEDRUSTUS
Tagavedrustuse patenteeritud disain, mis sisaldab uut abivedru ja Mando kaasaegseid amortisaatoreid koos muudetud kinnitusskeemiga, tagab parema stabiilsuse ja sujuva töö täislastis sõidukiga.
KORROSIOONIKAITSE
GAZelle NEXT NN kere koosneb 68’st täielikult tsingitud terasosast ja 16’st plastosast, mis garanteerib, et piiramatu läbisõiduga 5 aasta jooksul ei teki läbivat korrosiooni.
UUS PIDURISÜSTEEM
GAZelle NEXT NN pidurisüsteemil on kolmekordne ohutusvaru ja rekordiline pidurdustõhusus. Pidurid firmalt Mando, vaakumvõimendi ja 9’nda põlvkonna ABS-süsteem firmalt Bosch. Ventileeritud ketaspidurid tagavad kõrge pidurdustõhususe ja selle tulemusena lühema peatumisteekonna.
TUGEVDATUD E-KATTEGA RAAM
Tugevdatud e-kattega raam on täielikult kohandatud tööks igasugustes teeoludes ja on mõeldud suurema koormuse jaoks tänu kahe tugevduselemendi kasutuselevõtule.
SUURENENUD STABIILSUS
Aktiivseid ohutusnäitajaid parandati uues Next NN mudelis 8-10% (võrreldes Euroopa konkurentidega), et tagada ohutu manööverdamine hädaolukordades. Selline tulemus saavutati tänu esivedrustuse muudetud kinemaatikale koos amortisaatorite uute omadustega.
TURVAVÖÖD
TAKATA firma uue disainiga mugavad turvavööd võimaldavad juhil ja reisijatel end turvaliselt kinnitada ka kõige paksemate talveriietega.
Turvavarustuse puhul on järgmiseks väga oluline uus Boschi 9nda generatsiooni ABS süsteem. Tuleviku perspektiivis on võimalik GAZelle Next NN varustada ESP-süsteemiga.
LÜHIKE PIDURDUSTEEKOND
GAZelle Next NN kogu pidurisüsteem on läbinud hulganisti teste, ning on kuulutatud suurepäraselt toimivaks süsteemiks. Testide tulemusena selgus ka et pidurdustee on 5% lühem ja pedaalijõud on 1,5 kg väiksem, kui Euroopa autotootjate analoogsetel mudelitel.
PARANENUD NÄHTAVUS
Suured elektrisoojendusega peeglid, suurendatud on vaatenurka ja minimeeriti “pimedat tsoonid”, et Next NN mudelis juhi nähtavust parandada. Usaldusväärne varjatud kinnitus ja peegli aerodünaamika vähendavad küljeakende saastumist. Peegli kinnituse kahepunktiline disain suurendab jäikust ja vähendab vibratsiooni.
TAHAVAATEPEEGLITE ELEKTRILINE SOOJENDUS
Next NN mudelite küljepeeglid on juba standardvarustuses elektrilise soendusega, ning lisavarustusena on saadaval ka elektriline juhtimine.
TASEMEL ESITULED
Next NN mudelil selgelt kõige äratuntavam uuendus on suurepärase disaini ja funktsionaalsusega uued LED esituled. Standardvarustuses on kõik GAZelle Next NN mudelid varustatud väga stiilsete LED päevatulede ribaga.
MUGAVUSTEGA JUHIRUUM
NEXT kabiin on mugav ja ruumikas. NEXTi salongi eripäraks on suurepärane ergonoomika ja tähelepanu detailidele.
PANIPAIGAD JA KINDALAEKAD
Palju panipaiku, laekaid ja sektsioone (armatuurlauas, astmeseina taga ja juhiistme all) võimaldab hoida kõike teel vajaminevat käepärast. Soovi korral saab paigaldada laekonsooli ja täiendavad ukselahtrid.
INSTRUMENTIDE PANEEL
Näidikute blokis on pardaarvuti, mis annab teavet sõiduki põhiparameetrite kohta. Armatuurlaua taustvalgustuse heledust saab reguleerida.
AUDIOSÜSTEEM
Standardvarustuses auto on audiovalmidusega – kõlarid koos ISO pistikutega on juba paigaldatud.
Tellitav raadio on 2DIN puutetundliku ekraaniga ning koos USB juhtme ja roolilt juhtimsega on väga mugav kasutada.
ELEKTRILISED AKNAD JA PEEGLID
Nexti põhivarustuses on Brose elektrilise ajamiga aknad, mille optimaalne avamis-/sulgemiskiirus on 5–6 sekundit.
Soojendusega külgmised tahavaatepeeglid tagavad hea nähtavuse ka tugeva pakase korral. Elektrilised tahavaatepeeglid võimaldavad tahavaade nurka igal ajal reguleerida.
MUGAV JUHIISTE
Mugav juhiiste koos täiustatud anatoomilise toega, millel on viis reguleerimisastet, on Nexti järjekordne eelis. Istme optimaalne jäikus ja kuju võimaldavad mugavalt rooli taga istuda. Tänu sellele ei väsi juht isegi pikkadel sõitudel.
Nimmetugi, käetugi ja soojendus tagavad maksimaalse mugavuse.
VÕIMEKAS KLIIMASÜSTEEM
Nexti paigaldatud Delphi tõhus kliimasüsteem tagab suurepärase jõudluse nii salongi jahutamiseks ja soojendamiseks kui ka tuuleklaasi sulatamiseks: juba 5-7 minuti pärast unustate väljas valitseva pakase. Tõhus väljatõmbeventilatsioon ja salongifilter puhastavad salongi siseõhku. Kahest eraldiseisvast elemendist koosnev kaasaegne radiaator suurendab oluliselt jahutussüsteemi efektiivsust, vältides seeläbi ülekuumenemist.
ROOLIVÕIMENDI
Mis tahes kehaehituse ja pikkusega juhid tunnevad end Nexti rooli taga koduselt tänu reguleeritavale roolisambale. ZF-i uus hammaslatt-roolisüsteem koos hüdraulilise abiga parandab sõiduki juhitavust ja stabiilsust ebaühtlase pinnaga teedel. See on esivedrustuse ja roolisüsteemi integreerimise tulemus ühte moodulisse. Vedrustuse kõrge energia neelamisvõime tagab mugava konaruste ületamise.
KUIDAS EDASI?
Oleme siin, et aidata – 24 tundi päevas, 365 päeva aastas.