MOODNE DISAIN
Uue disainiga kapotipaneel aitab vähendada mürataset, samas kui originaalse kaabellukuga saate kapoti hõlpsalt avada. Mõned disainimuudatused on parandanud soojusvahetuse jõudlust.
Uued tuled on moodsa disaini ja selle komponentide pikema elueaga, mistõttu ei ole vaja vahetada päevasõidutulesid ja gabariiditulesid. Nende valgustust on suurendatud 2000 mc-ni, mis tagab parema valgustuse vihmas ja udus.
Uue kere väliskujundusega kaasnevad tuuleklaasi kaldenurga muutmine 45°-ni ja parem aerodünaamiline jõudlus kiirusel >80 km/h.
KÕIKIDE MUGAVUSTEGA
JUHIISTE
Juhiistme taga on vahesein. Juht saab aga hõlpsalt jälgida reisijate sisenemise ja väljumise protsessi. Juhiiste on anatoomiliselt kujundatud, sellel on käetugi ja viis reguleerimisasendit.
Reguleeritava kaldenurgaga roolisammas.
Juhiistme kõrval on anatoomiliselt kujundatud kõrge seljatoega kaassõitjaiste, millel on kolmepunktivöö ja käetugi.
LIGIPÄÄSETAV KÕIGILE
Uus buss on Venemaal ainus buss, mis on loodud kooskõlas “Accessible Environment” programmi nõuetega. Ratastoolikoht asub sõitjateruumi vasakul küljel, otse juhi vaheseina taga.
Ratastool on kinnitatud ühelt poolt kokkupandud istmepatjadega ja teisel pool vaheseinapaneelil oleva kokkupandud käsipuuga, et vältida ratturi ratastoolist väljakukkumist. Kokkupandavate istmete kohal on ka horisontaalne käsipuu.
Juhi häirenupule on lihtne juurdepääs vasakpoolse küljeakna aknalaual. Prioriteetsete reisijate jaoks on olemas ka üks reisijaiste, millel on laiem padi (440 mm), kokkuklapitav käetugi ja signaalnupp.
GALERII
REGULEERITAV
ÕHKVEDRUSTUS
Reguleeritav õhkvedrustus tagab parema sõiduomaduse ja sujuva sõidu.
VASTUPIDAVATEST
MATERJALIDEST KERE
Bussi kere on ehitatud tugevale terastoru raamile, millel on alumiiniumkomposiit- ja klaaskiudpaneelid. Keevitatud korpus läbib e-katmise protsessi (e-katte paksus nii torude sees kui väljas on vähemalt 15 mikronit), et saada 4 korda parem korrosioonikindlus. Siini välispaneelid on valmistatud SMC klaaskiust; SMC tehnoloogia pakub paremat laiuse ja tiheduse täpsust ning nende vastavust etteantud parameetritele.
TUGEVDATUD RAAM
JA SUUREM KANDEVÕIME
Suurenenud kandevõimega tagatelg ja originaalne tugevdatud redelšassii muudavad sõiduki tõeliselt töökindlaks ning ketaspidurid kõigil ratastel tagavad suurepärase pidurdus- ja peatumisvõime.
MOOTORIVALIK
LAI AUTOMAATSELT
AVANEV UKS
Lai ukseava ja elektriline kahekordne uks kiireks ja lihtsaks sisenemiseks ja väljumiseks.
MADAL BUSSI SISENEMINE
Buss põhineb šassii konstruktsioonil, mille keskosa on madalamale toodud, et bussi sisenemine ja bussist väljumine on lihtsaim.
MEHHAANILINE
KALDTEE
Käruga reisijatele ja ratastoolis inimestele on bussis sisenemiseks ja väljumiseks kasutatav mehaaniline kaldtee.
SUUR PÕRANDAPIND
Lai ja suur ruum keset bussi ratastoolikasutajatele, jalutuskärudega reisijatele, kärudele ja ratastele. Seal on ka ratastooli kaldtee.
KÕRGE JA RUUMIKAS
REISIJATE OSAKOND
Selle bussi tunnuselemendiks on kõrge ja avar sõitjateruum. Klaasipind on 30% suurem, ning kogupikkust on suurendatud kuni 6620 mm-ni.
MUGAVAD JA
KVALITEETSED ISTMED
Istmed on oma mugavuse ja kasutusmugavuse poolest suurepärased. Istmete pikema eluea tagamiseks on nendega kaasas plastikust vandaalikindel raam, eemaldatav padi ja pehme istme seljatugi, mis on kaetud tugeva kangaga ja mida saab hõlpsasti vahetada. Istmeid on testitud fookusgruppides ning need on osutunud mugavaks ja ergonoomiliseks.
KUIDAS EDASI?
Oleme siin, et aidata – 24 tundi päevas, 365 päeva aastas.